Топ-менеджер Viber: Найбільші банки Європи нам довірилися

13 липня 2017 р.

Атанас Райков, директор з розвитку бізнесу Viber в Центрально-Східній Європі і СНД, розповідає про тонкощі ведення бізнесу і про рівень безпеки клієнтів.

Viber запустили в якості месенджера, який допомагає заощадити кошти. Правда, потім люди почали використовувати його через переваги, які він пропонує в плані якості.

На сьогоднішній день загальна кількість українських користувачів Viber оцінюється більше ніж в 20 млн осіб. З них 7 млн українців використовують додаток щодня. Viber – це не тільки безкоштовне спілкування між користувачами, але і доступні дзвінки на стаціонарні телефони. Причому не тільки по Україні, але і за кордоном.

При тому що Viber надає безкоштовне і безпечне спілкування між користувачами, компанія також вміє непогано заробляти. Як саме, НВ Бізнес розповів Атанас Райков, директор з розвитку бізнесу Viber у Центрально-Східній Європі і СНД.

– Розкажіть, будь ласка, про обсяги вашого бізнесу?

– Viber дуже добре представлений в Україні. Ми покриваємо понад 92% смартфонів в країні. А щодо нашого представлення у світі, то месенджером користуються більш як 800 млн людей.

– Коли я дивлюсь на месенджери, я думаю, що це завжди безкоштовний сервіс. Як на цьому можна заробляти?

– Це питання нам ставлять дуже часто. У Viber є кілька сервісів, які генерують виручку. Наприклад, стікери. Лише в Україні понад 7 млн наших клієнтів користуються ними щомісяця.

У нас також є сервіс Viber Out – дзвінки на мобільні телефони користувачів, які не встановили Viber, та на стаціонарні телефони за привабливими тарифами. Це дозволяє економити на дзвінках у будь-яку країну планети, адже тарифи в роумінгу для подорожуючих Європою дуже високі. Традиційно цей сервіс від Viber завжди був дуже зручним. Є також сервіси для бізнесу та нативні рекламні формати. І для нас це стає основним напрямком.

– Як довго потрібно інвестувати, щоб залучити клієнтів, і отримати бізнес, який приноситиме якісь кошти?

– Viber був заснований у 2009-2010 роках. І вже через чотири роки його продали трохи менше, ніж за $1 млрд. У той час існувало багато компаній, які намагалися зробити те ж саме, але лише 4-5 з них вижили і досягли успіху.

Я б сказав, що це ризикований бізнес. Конкуренція дуже висока. Але одночасно і винагорода тут величезна. В нашої компанії є сотні мільйонів користувачів, і наша виручка зростає дуже швидко.

– Як би ви описали ваших клієнтів? Хто вони?

– Коли ми кажемо про те, що ми покриваємо понад 92% смартфонів, мова йде про всіх представників суспільства – від школярів, студентів, звичайних людей до бізнес-еліти.

Втім, за останні кілька років, наш сервіс став дуже цікавим для бізнесу. І це через те, що ми забезпечуємо високий рівень безпеки. Ми не зберігаємо жодних повідомлень, якими обмінюються наші користувачі. Крім того, ми є однією з найбільших і шанованих компаній у Японії.

– Я дуже радий, що ви згадали про безпеку. А чи є у вас якісь аргументи, щоб переконати клієнтів у тому, що ви дійсно безпечна компанія? Адже усі говорять про безпеку. Якими аргументами це підтверджується?

– Я відповідаю за наш бізнес у більш як 35-ти країнах світу. В двох з них ми почали запускати банківські боти. Це сервіси, через які можна передавати усю приватну інформацію у ваш банк. Їх запустили найбільші банки Європи – австрійські, італійські, французькі. І щоб зробити це можливим, ми мусили відповідати дуже високим вимогам щодо безпеки. Банки тестували наші технології – те, яким чином ми передаємо інформацію. І департаменти безпеки цих банків дозволили використовувати саме наш сервіс.

– Я просто хочу вам розказати про те, що думають споживачі в Україні. Вони переймаються не через те, що хтось з конкурентів прочитає, а більше через те, що це прочитають державні установи, наприклад, служба безпеки. І в Росії, я думаю, те ж саме. Яка є гарантія, що цього не відбудеться?

– Як я вже сказав, ми не зберігаємо ніякої інформації. Тому якщо державні установи звернуться до нас і попросять, щоб ми надали переписку когось з користувачів за місяць, тиждень або за будь-який інший період, ми просто скажемо, що в нас її немає, бо така архітектура Viber з самого початку – вона не передбачає зберігання інформації на сервері.

– А як щодо відслідковування у реальному часі?

– Такого інтерфейсу не існує. Ми навіть не знаємо, що пересилається. Це стосується як повідомлень, так і відео з картинками. Через наші сервери проходять лише закриті пакети даних, які залишаються у додатках на пристроях, що задіяні у діалозі.

 

 

Розмовляв Андрій Леденьов

 

 

Джерело: НВ

Advertisements

Залишити коментар

Filed under Uncategorized

Залишити відповідь

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out / Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out / Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out / Змінити )

Google+ photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google+. Log Out / Змінити )

З’єднання з %s