Продюсер Сергій Лавренюк: Фільм «Лагідна» Сергія Лозниці не є офіційною копродукцією з Україною

20 квітня 2017 р.

Продюсер Solar Media Entertainment — про роль української компанії у створенні стрічки «Лагідна», а також про її шанси на перемогу в основному конкурсі цьогорічного Каннського кінофестивалю та подальшу долю фільму.

Минулого тижня стало відомо, що драма українського режисера Сергія Лозниці увійшла до основного конкурсу ювілейного 70-го Каннського кінофестивалю.

Стрічка «Лагідна» — вільна інтерпретація однойменного оповідання російського письменника Федора Достоєвського. За сюжетом, самотня жінка з російської глибинки вирішує прямувати до в’язниці, де перебуває її чоловік, щоби дізнатися, чому їй повернули звідти посилку.

Головну роль у фільмі зіграла російська акторка Василина Маковцева. Одну з ролей втілила Лія Ахеджакова. Зйомки «Лагідної» відбувалися у Латвії та Литві в липні — серпні 2016 року.

Над стрічкою працювали компанії з шести країн: Slot Machine спільно з Arte France Сinema (Франція), GP Cinema Company (Росія), Looks Film & TV (Німеччина), Studio Uljana Kim (Литва), Wild at Art і Graniet Film (Нідерланди), а також Solar Media Entertainment (Україна).

«Лагідна» отримала фінансування від фонду Eurimages, а також за програмами стимулювання кіновиробництва Франції, Німеччини, Нідерландів, Латвії та Литви. Зокрема, за даними Національного центру кіно й анімації Франції (CNC), 57 % бюджету профінансувала Франція, 20 % — Німеччина, 13 % — Нідерланди та 10 % — Литва.

Про внесок української компанії у створення фільму «Детектор медіа» поговорив із продюсером Solar Media Entertainment Сергієм Лавренюком під час прес-конференції, присвяченої участі України в 70-му Каннському кінофестивалі.

— Сергію, як виникла ідея взяти участь у цьому проекті? Ви запропонували співпрацю режисерові чи це він шукав партнерів в Україні?

— Нас об’єднали спільні знайомі, це була їхня пропозиція, й наша компанія, не роздумуючи, погодилися на співпрацю.

Нам було надано презентаційні матеріали, робочі матеріали фільму, сценарій — усе, що має входити до звичайного пакету продюсування. Відповідно, ми знали, що це за кіно, яка його спрямованість, на якому етапі воно перебуває тощо.

— Який внесок Solar Media Entertainment у цей проект? Скільки коштів ви інвестували?

— Компанія Solar Media Entertainment приєдналася на етапі постпродакшену: кінцевого монтажу, зведення звуку тощо. Ми взяли організаційну й фінансову участь.

Питання грошей стосується комерційної сторони договору. Цей проект не є офіційною копродукцією з Україною. Українське фінансування — це не офіційне фінансування державою. І я не маю права розголошувати цього, згідно з умовами договору.

— Чи володієте ви інформацією, на які фестивалі, крім Каннського, буде подано заявки на участь?

— Якщо розглядати три найбільші кінофестивалі — Каннський, Венеційський і Берлінський, — то, як правило, фільм, що пройшов до програми одного з них, уже не потрапить до програм двох інших. Хоча, можливо, «Лагідна» матиме шалений успіх, і тоді…

Але є ще багато фестивалів категорії А. Я сподіваюся, що їхні відбіркові комісії будуть зацікавлені. Але говорити про конкретні перемовини передчасно.

Я вважаю величезним успіхом те, що стрічка потрапила до основного конкурсу Каннського фестивалю. Це 70-й ювілейний фестиваль, туди потрапили всесвітньо відомі митці, просто монстри кінематографа — це буде справжня бійня.

— Під час прес-конференції ви сказали, що шанси на отримання прокатного посвідчення в Росії є досить невеликими…

— Так. Бо насправді це гостро сатирична, іронічна стрічка, яка висміює найбільш негативні людські якості. Напевне, вони стосуються всіх людей, та оскільки події відбуваються біля російської в’язниці… Ви все зрозумієте після перегляду.

— Коли й де українці зможуть побачити «Лагідну»?

— Якщо вони потраплять на показ у рамках Каннського фестивалю. Також ми плануємо показати його на Одеському кінофестивалі влітку, організатори зацікавлені в цьому. Там ми оцінимо зацікавленість глядачів.

— Чи вийде стрічка в широкий український прокат?

— Про це зарано говорити. Фільм має прожити свою фестивальну історію. Багато стрічок, які створюються не для широкого глядацького загалу, стають цікавими публіці після успіху на фестивалях. А цього року, наприклад, декілька фільмів, які насправді не були розраховані на широку аудиторію, повторно потрапили в прокат після отримання премії «Оскар», і в результаті зібрали більший бокс-офіс.

— Хто буде займатися просуванням стрічки в Україні? Компанія Solar Media Entertainment?

— Ми розраховуємо на це. Маю на увазі підписання контракту з дистриб’ютором, який займатиметься просуванням. Поки що його не визначено.

***

Нагадаємо, 70-й Каннський кінофестиваль триватиме з 17 по 28 травня 2017 року. Головою журі цьогоріч призначено іспанського кінорежисера Педро Альмадовара.

Україна, окрім стрічки «Лагідна» Сергія Лозниці в основному конкурсі, буде представлена власним павільйоном на професійному майданчику фестивалю кіноринку Marche du Film під гаслом #UkraineIsYourDestination («Україна — твоє призначення»).

Фото: з Фейсбуку

 

 

 

Розмовляла Лілія Зінченко

 

 

 

Джерело: ДМ

Advertisements

Залишити коментар

Filed under Uncategorized

Залишити відповідь

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out / Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out / Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out / Змінити )

Google+ photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google+. Log Out / Змінити )

З’єднання з %s