Андрій Стрельцов: Як китайські інтернет-магазини обманюють покупців – експерт

11 листопада 2016 р.

734443_w_300У китайському інтернет-магазині вивчайте всю інформацію про товар, а не тільки ту, яку звикли перевіряти. Про правила шопінгу у китайських онлайн-магазинах розповів Gazeta.ua бізнес-консультант Андрій Стрельцов.На які хитрощі ідуть інтернет-магазини, щоб привабити покупців?

– Іноді продавці розраховують на неуважність. Знаю випадок, коли в китайському інтернет-магазині продавець вказував дуже вигідну ціну на спортивне взуття. Виявилося, що зазначена ціна – за один кросівок, а не пару. Ще один приклад – китайському інтернет-магазині продаються покривала і пледи. По фотографіям здається, що це повнорозмірні вироби, але насправді – лише маленькі зразки. Замовляти товари через інтернет зручніше і вигідніше. Але щоб уникнути розчарувань, не варто втрачати пильність. Докладно вивчайте опис товарів.

Що не вигідно замовляти в Китаї?

– Однозначно в Китаї не вигідно замовляти товари відомих брендів. Оригінальні вироби там коштують дорожче, ніж в Україні. Сумнівна вигода при замовленні товарів, які мають велику вагу. Пересилка буде занадто дорога і зиску від такої покупки мало. У Китаї найкраще замовляти товари локальних китайських брендів. Їх багато серед марок одягу, взуття, текстилю, електроніки.

Які правила замовлення тут діють?

– Якщо на сторінці товару не вказані якісь характеристики, не соромтеся запитати їх у продавця. Звертайте увагу на фото товарів. Якщо на сторінці представлені тільки фото з каталогів, можете отримати геть не те, що очікуєте. Попросіть у продавця реальні фото товару. Вчасно перевіряйте статус відправки замовлення. Якщо маєте якісь зауваження, не прогавте термін подачі претензій. Досвідчені покупці записують на відео, як розпаковують посилку. Це підтвердить ваші слова, якщо доведеться сперечатися з продавцем.

Які помилки допускають новачки?

– Основна помилка – ігнорують вартість доставки. Я знаю випадок, коли підприємець знайшов в Китаї сувеніри з нефриту за вигідними цінами. Зробив велике замовлення, вніс передоплата. Але поставка зірвалася, бо ціна доставки виявилася космічною. Недосвідчений покупець не врахував, що нефрит – камінь, а оплачувати пересилку потрібно за вагою.

У Китаї стартували масові розпродажі на честь китайського Дня холостяка, або “чорної п’ятниці”. У цей день Alibaba влаштовує масові розпродажі. Укрпошта запустила партнерську кампанію з безкоштовної доставки замовлень. Середній чек покупки в інтернеті – 500 грн.

Залишити коментар

Filed under Uncategorized

Залишити відповідь

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out / Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out / Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out / Змінити )

Google+ photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google+. Log Out / Змінити )

З’єднання з %s